標題:

我想要I LOVE YOU BOYZ d歌呀(10點)

發問:

你地搵到的話可以比個網我或者sell比我chikiu07@yahoo.com.hk 更新: 我唔係要歌詞............我要首歌呀!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

個頭痕唔痕呀 (原曲:死性不改): http://mp3.baidu.com/m?f=ms&rn=&tn=baidump3&ct=134217728&word=%B8%F6%CD%B7%BA%DB%DF%ED%BA%DB%D1%BD&lm=-1 一加一等于二 - I Love You Boyz (feat.林一峰) 我我我我我有胸部 (原曲:相对湿度) 出街要带爸爸 (原曲:先苦后甜) 十蚊三个…… (原曲:零4好玩) http://mp3.baidu.com/m?tn=baidump3&ct=134217728&lm=-1&word=%CE%D2%CF%EB%C2%F2%D6%BBi+love+you+ 如果你有QQ的話,可以去QQ音樂,然後按華語组合,再按 I ,就會有I Love You Boyz,按I Love You Boyz就有I Love You Boyz D歌。

其他解答:

I Love You Boyz - 搖擺烏克蘭 作曲:何兆基 填詞:I Love You Boyz 編曲:何兆基 監製:何兆基 J+D: 核突斯蛙呀羅hong kong kinki kids des 兩個去過上野百貨勁買草餅 我嘅最愛日本gal gal 共渡過sparkling nite D: 非常kawaii的jeniffer 咀唇像舊士多啤利要食下 J: 相遇繁華鬧市夜雨city J+D: 跟我跟我一起dancing J+D: 迷霧裡的她 願你hold me tight 你雙腳其實曳 你雙眼其實細 就像就像shining star J+D: 迷霧裡的她 never say good-bye 你雙腳其實細 你雙眼其實曳 高聲呼叫Aishiteru D: 有冇試過用草剪剪草彅剛 J: 有冇試過用力拓拓爆拓哉 J+D: 這個少女大口叫i dun get it 我愛錯假japanese D: 非常kawaii的jeniffer 眼神像核突佬她使我念掛 J: 相遇繁華鬧市夜雨city J+D: 跟我跟我一起dancing J+D: 迷霧裡的她 願你hold me tight 你雙腳其實hae 你雙眼其實野 就像就像shining star J+D: 迷霧裡的她 never say good-bye 你雙腳其實蟹 你雙眼其實Ar 高聲呼叫Aishiteru J+D: 其實jeniffer 來自烏克蘭 你雙腳其實喲 你雙眼其實屎 就像就像我爸爸 J+D: 點解 來自烏克蘭 你雙腳其實哎唷 你雙眼其實哎哎哎哎喲 高聲呼叫sayonara 2007-07-13 16:58:53 補充: You can go and down: http://www.badongo.com/file/3557046|||||我我我我我有胸部 原曲:相對濕度 作曲:劉祖德 改編詞:I Love U Boyz 編曲:周國賢 監製:方樹樑 @ 好人有限 Soda Music(admin by Universal Music Publishing Ltd.) / Keith Productions Ltd.(admin by EEG Music Publishing Ltd.) 操操操我要變粗 我碌脾粗到 七斤重又有毛 響屋企我也要操 有胸肌好過冇 郁郁下亦見到 某個晚上 單車窄褲 好誘惑做下GYM 你企對面 陰陰笑其實笑咩者 我我我我我有胸部 練練練練練我露 嘩嘩嘩你個胸部 外露 核核凸到 我拼過你個胸部SIZE渣到無謂再騷 細佬嗡嗡嗡d咩響度 你你你你你咪嘈 企企企你企響度 哥仔咪咁暴燥 你你你你看我呢度 一米七吋長大隻佬 好野喎度到 先生呀 你有冇胸 我想邀請你到 沙灘去掘個窿 先生呀 你要放鬆 放鬆d不會痛 跟我練玉女功 成班大隻佬黎啦喂
arrow
arrow

    zpj955v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()