標題:

燒o野俾先人

發問:

聽人說,燒o野俾先人時,一定要有先人的名字、出生日期和死忌,先人才可以收到,但如果出生日期和死忌不准確的話,還有什麼方法另先人收到?(先人在內地出生,葬在內地) 更新: 先人約在六年前過身,因先人的墓地很偏僻,在三年前,我陳去過先人的故居小住兩、三天,上過清香,但就沒有燒o野,回港之後,先人分別報夢給我和我的家人,只見到他穿的是破衣衫,沒有東西吃,明顯他是過得不好,也不知這苦日子已過了多久了,心裡感到很不好受,我找人打探先人在內地的家人,由於先人在世時家人不多,只得一女,但此人在先人在世時都是只偶然才探望一次,自嫁了做生意的丈夫後更是小之又少,只顧自己享樂,家父年近七十仍去打工,所以我才擔心她只胡亂拜際沒有為先人著想,她亦不肯透露先人的墓地,懇請好心人可以助我找到實用的資料,我只想燒o野給他,另他能好過一點,謝謝!

最佳解答:

品俾先人聽囉!!! 2006-10-22 16:18:23 補充: 你用附薦袋,入D金銀衣紙、紙衫燒俾佢啦!!!如果你唔識寫附薦袋個面,就去問紙紮鋪啦!!!你有冇D先人識係偏僻內地個先人,如果識咪品俾你個先人聽,叫你個先人轉交俾係偏僻內地個先人,但個面要咁寫(如你個先人係GG省EE縣叫WWW,係偏僻內地個先人叫QQQ)GG省(左)EE縣(右)WWW轉交QQQ大人收(中)。 2006-10-25 13:37:02 補充: 我幫你問過紙紮鋪,佢話你係燒附薦袋前,可以燒一張路票先【不過一年只需要燒一張】,再燒附薦袋。不過就唔需要好似我第一次補充果D【積係你有冇D先人識係偏僻內地個先人,如果識咪品俾你個先人聽,叫你個先人轉交俾係偏僻內地個先人,但個面要咁寫(如你個先人係GG省EE縣叫WWW,係偏僻內地個先人叫QQQ)GG省(左)EE縣(右)WWW轉交QQQ大人收(中)。 呢D呀!!!】 2006-11-03 13:38:42 補充: VERY GOOD!!!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你的基督徒唔好係度自以為是啦,人地中國傳統習慣關你春事咩,歷史上就係你的基督徒係度搞屎先咁多矛盾,成日以一個好好既假面具要人去服從你,行開啦,唔該|||||唔好咁傻啦,無方法會令先人收到你燒ge野,因為你ge先人因為不相信主,而下地獄,但如果你有一個家人信,那就"一人信主,全家得救"他就得以上天堂,但係無論點都好,先人唔會收到你ge野,信主啦,或者可以令你先人得救,即使佢唔得救,你同你e+在世ge家人都會得救 使徒行傳16:31 他們說:「當信主耶穌,你和你一家都必得救。」|||||希望呢個建議幫倒你. 你試吓去問一問賣香燭嘅舖頭啲人.因為佢哋會比較清楚啲,要燒乜嘢比先人,佢會教你哋應該點做.因為上年我都有親人過身,我當時乜都唔識,所以一有問題我都會問佢哋.但一定要問得詳細啲,因為做漏咗,先人收唔倒就唔係幾好.
arrow
arrow

    zpj955v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()