標題:

我部電腦既「我的電腦」入面沒了cd-row的 diver

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

一般我的電腦會有C:D:E:等等…其中一會是cd-row,但我的電腦卻不見了這個diver!!@@ 如何回復?help!!!!

最佳解答:

這個問題有兩個講法: 第一: 有可能cd-row同電腦的連接線,鬆左 解決方法: 你開個主機外殼,把cd-row同電腦的連接線,連接返. 第二: 有可能你個cd-row壞左~ 解決方法: 你就雖要買個新cd-row啦~ 希望幫到你~

其他解答:

你可以試下指[我的電腦]禁右制[內容] 起[硬體]果渡禁[裝置管理員] 睇下有冇黃色問號... 可能cd-row同底版/電源的連接線鬆左...你打開機箱將底版/電源的連接線接返就ok~ 可能你起我的電腦渡解除左cd-rom既drive 咁你就要去[控制台]渡禁[新增硬體]等佢load完之後睇下有冇你cd-rom個名 之後新增返佢就ok架啦....如果冇咁你個cd-rom就可能係壞左啦~|||||你可能係因為個cd row條線鬆左,自己check下
arrow
arrow

    zpj955v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()