標題:

咁樣會唔會有bb?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係上次黎完m之後既一日同bf做 佢想用佢條野插我下面 咁佢插左小小之後 我就叫佢停 因為我驚痛 咁佢果時果度我肯定係冇精架 但就好似有dd分泌物係度 佢係插入我度之前已經用紙巾抹左條野兩次 唔知仲有冇 咁會唔會有bb架? 我d經期不嬲都唔準既 上個月唔知做咩黎左兩次 27號開次黎 但今個月到而家都未黎 點算呀??? 更新: 凍檸茶: 佢係用條野插入我度 但小小姐 我驚d分泌物有精咋

最佳解答:

1.係唔會有bb,因為佢都無插到,同埋你都話無精啦 2.你未黎係因為你緊張,女性一緊張就會唔準,如果你怕,你可買野驗,驗左無你可去診所打針,打後一星期就會黎

其他解答:
arrow
arrow

    zpj955v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()