標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

二十分,有關小六升中既問題,希望大家黎幫幫忙

發問:

我有好多野想問,煩到大家唔好意思﹗1.點先可以讀到BAND1既中學?係唔係一定要全級第一名?我五年級時全級考第十三名,而家讀緊六甲班,仲可以讀到BAND1既中學嗎?我希望讀到BAND1既中學,等家人開心d...2.小六既呈分試好難考嫁?中,英,數和常既題目大多數係d咩?(唔洗透露太多﹗唔想講既亦唔需要答,我盡自己能力去考)TSA面試時要點做?點先可以攞高分d?3.仲有幾個星期要去考呈分試,而家就要開始準備啦?點先可以放鬆一下,無咁大壓力呢?我普通話,英文,音樂等等既科目都唔係咁理想,多數都係攞b,有冇咩方法去補救,或者可以比個網址我去進修一下。4,我中英文既聆聽唔係好好,可以教下我聆聽時... 顯示更多 我有好多野想問,煩到大家唔好意思﹗ 1.點先可以讀到BAND1既中學? 係唔係一定要全級第一名? 我五年級時全級考第十三名,而家讀緊六甲班,仲可以讀到BAND1既中學嗎?我希望讀到BAND1既中學,等家人開心d... 2.小六既呈分試好難考嫁?中,英,數和常既題目大多數係d咩?(唔洗透露太多﹗唔想講既亦唔需要答,我盡自己能力去考)TSA面試時要點做?點先可以攞高分d? 3.仲有幾個星期要去考呈分試,而家就要開始準備啦?點先可以放鬆一下,無咁大壓力呢?我普通話,英文,音樂等等既科目都唔係咁理想,多數都係攞b,有冇咩方法去補救,或者可以比個網址我去進修一下。 4,我中英文既聆聽唔係好好,可以教下我聆聽時要點做先可以攞高分d?或者比d練習我做下,等我可以提升自己既聆聽能力。 5.有咩BAND1同BAND2既好中學?雖然「嚴師出高徙」,但我理想既中學係起課堂上都可以搞下笑,唔洗咁悶。 希望你地可以幫幫我,再一次講煩到你地唔好意思。 更新: 我想讀油尖旺區既中學~!!

最佳解答:

我何文達是赤柱八間屋原居民, 現在正申報我在赤柱大街的祖屋成為香港法定古蹟. 妳要知道英國在販毒戰爭中用武力侵佔香港, 搶走許多香港人財物.當時侵華英軍大部分都是基督徒. 所以妳未到18歲思想未成熟時不要入讀培道中學,協恩中學 和 真光女書院. 因為過早被迫偏信某神對妳的心智發展有不利的影響. 最好入讀無宗教信仰的學校, 如陳樹渠紀念中學,香島中學,何文田官立中學,順德聯誼總會胡兆熾中學,新亞中學 和 賽馬會官立中學就係最好最可靠的中學了,起碼不會迫妳上耶穌堂,浪費妳的時間 2010-10-17 00:38:40 補充: 何文田愛民村今年初有學生集體毆打,警方拘捕了15人. 其中包括聖公會聖三一堂中學,聖公會蔡功譜中學 和 迦密中學的黑學生, 不能不考慮其他基督教中學的行政管理問題 . 妳還記得天主教劉嘉兒神父雞姦男學生和基督教寶血會貪污的金禧事件嗎 ?

其他解答:

1.又唔洗全級第一名...只要你睇下間中學BAND1頭定尾...頭就通常收得小D(因為有直升);尾就比頭收得多小小~你係6A班....但唔可以話你一定升到BAND1...又未考...點知呢...不過你要加油呀~ 2.小六既呈分試其實同平時考試一樣...但只不過個名唔同左姐~我E+中一...岩岩升上中學....SO我好熟悉小六D野...至於TSA就好似3年班咁樣...冇咩分別~TSA有聆聽,視聽,speaking(中英都有)等等...老師一定會好長細咁講.....放心吧~^^ 3.仲有幾多個星期先...又唔講清楚-.-其實B都得GA喇...唔好太過緊張....否則仲衰過之前~1埋你平時有聽書...又唔洗E+開始溫-.- 4.我呢樣就幫唔到你喇~T^T 5.我E+讀緊聖保祿中學~都幾OKga~唔錯的選擇啊! 一啲都唔煩~你都係想了解一下咋嘛~有咩再問下我啦~^^|||||1.其實冇話嘅....係統一派位架麻..... 2.唔難嫁......同平時一樣嘅....TSA唔關事嘅.... 3.買EXCIRSES做.... 4.可以買EXCIRSES囉... 5.BAND 1:聖MARY
arrow
arrow

    zpj955v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()