標題:

yoki兄,我想再指教22同8138

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

之前已得到你的解答 不過星期四同五變化太大 我真係唔知點好 22-0.5入, 現只0.445 8138-0.8入, 現只0.69 我真係好驚,依家d 資金已轉炒大型股 我怕股價一直跌 我依家cut loss好定等佢回升少少走人? 我仲好唔好入番d大型股如bank同energy果d? 萬分感激!!!!!!!!!!!!!!!!!

最佳解答:

我都是同意資金是有走向指數股的跡象! 你持有的兩隻股票,茂盛(22)基本上是冇什麼誘因要持有這隻股票,你問下你自己,最初是什麼原因會買這隻股票,我都好想知,有何吸引你??? 至於康健國際(8138),我好耐好耐在未炒起時已留意這隻股票,最初開始留意時在經濟一周介紹過這間公司,都覺得有得唸下,由於當時還未在炒起時,我的資金買了其他股票,當可以鬆動的時候已經升了很多,而且已覺得唔值這個價,公司的市值同盈利能力已經是脫左勾,但當時人人唱好,股價照升可也,但我覺得唔合理,所以睇住佢係咁升,我都唔落疊! 所以我到現在都未持有過康健國際(8138)! 短線股價好受資金的流動影響,現時個個都話下周焦點在六行三保,我覺得都唔出奇,想短炒可以唸,不過你已經慢左人一拍了,最醒目那個人已開始散貨,你地先開始追,你又要找下一個接你的貨了! (最醒目那個人是我其中一個朋友,你們熱炒的細價股在未爆之前的一日已經食糊,兩日前勁入了建行輪及中壽輪,人地上星期五升了一倍已經走人,你地而家先來追,真係慢左一大拍!我那位朋友似足索羅絲,我推崇的是畢菲特,大家的出擊手法更大大不同,大家持的貨亦根本唔同,唯一大家都有的就是北京發展(154),佢個幾買,我兩個幾買,我都服左佢!佢明知是一個騙局,佢都會走入去,然後賺錢找下一個傻仔,在一個夢未醒時已經飽食遠揚!我就相反,明明是個騙局,我就唔走入去,乜都要講實際!最大的 Difference 就是這樣!人地什麼金榜,金匡...等等,乜都炒完派畀你地,你地自己唸下係唔係做左個傻仔!佢叫我炒呀,不過我唔去,人的性格及取向不同吧!) 其實資金輪留炒,炒完這個板塊,就會輪到下一個板塊,我的組合在不同板塊都有針,所以是避免了因資金流動的風險! 但長線來看,股價都要有基本因素去支持,所以我只對公司有業績支持的股份有興趣,純炒資金流動的,我就不參與了,因為我工作的關係,根本冇時間〔目及〕到實,冇人身手咁敏捷! 以上你持有的,都是應該要走!會唔會反彈先至走,好難講!你自己睇形勢啦! 如果資金不回來的話,這兩間公司的基本因素係幫唔到你打持久戰,係冇得守的!佢以前升,是因為有資金推動,不是基本因素! YOKI WONG 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/3.gif

其他解答:
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 zpj955v 的頭像
    zpj955v

    航空百科

    zpj955v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()