標題:

會考14分的人考大學是否很困難.?

發問:

會考14分考大學的機會是否渺茫.? 可否大家舉些成功例子呢.?唔該

最佳解答:

當然唔係la,我當年會考10分,呢家都take咗cityuBBADEGREE。條路係轉折d,但你記住道道通羅馬。 我好好彩有f.6收,跟住考Alevel,但alevel成績都一般。跟住我去咗study一年businesscertcourse,以non-jupas考入cityassociatedegree。2年後出來做嘢跟住part-time2yrsstudydegree。 所以只要你有心,就ok,何況你有14分tim。信我la,你一定得!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

咁就要睇下你那14分是怎樣考返來的 如果係你未盡全力考, or 失手, 咁14分入大學的機會唔係好難 我有朋友, 會考失手, 15分,,, a-level 好勤力讀書, 依家入左city u 的 accounting!! 14分升中六, 唔好搞咁多課外活動!!! 奮身讀書!!! ce 14分,,,, 唔好咁大期望會入到cu, hku and ust, 呢3間睇會考成績睇得好重!!|||||唔會 例:我家姐會考9分,經ive入左大學(科大~!?) 再唔係咪好似陳x稀咁low~ 不過好多人真係經ive入大學~!?
arrow
arrow

    zpj955v 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()